יפתח זיו גלבוע גליל / הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה / כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות.

יפתח זיו גלבוע גליל / הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה / כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות.. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה. גלבוע/גליל מעלה הילוך לקראת החזרה למגרשים. יפתח זיו סיים את העונה בעוד משחק נפלא. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה.

רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: יפתח זיו ממשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל. ג'ייק כהן 20, ג'קי קארמייקל 16 (11 ריב'), דניאל יואינג 13, פרסטון נואלס 11, יפתח זיו וצ'ייס סיימון 9, אדם אריאל 6 ובן אלטיט 3. כנסו לקישור המצורף, היכנסו לאפליקציה והירשמו כאוהדי אלטשולר שחם גלבוע גליל.לאחר מכן לחצו like לעמוד של אלטשולר שחם והתקינו את אפליקציית המשחק.

גלבוע/גליל במהפכה: יפתח זיו יעזוב, גם כל הזרים. המאמן ...
גלבוע/גליל במהפכה: יפתח זיו יעזוב, גם כל הזרים. המאמן ... from sport1images.maariv.co.il
רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. מי יישאר, מי יעזוב ומי מתנדנד לקראת העונה הבאה. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפה בליגה הבלקנית. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה. יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. זיו (25, 1.91 מ') הוביל השנה את הפועל גלבוע/גליל לפיינל פור ראשון מאז 2011 ונבחר לשחקן המצטיין של ליגת הקורונה עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ומדד 17.7 בבית התחתון, 16.7 נקודות, 6.0 אסיסטים ומדד 20.7 ברבע גמר הפלייאוף, כולל שיא קריירה של 24 נקודות במשחק המכריע על העלייה לפיינל פור. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפהנפרד עם ניצחון:

הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות.

הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות. נכון שחובת ההוכחה עדיין עליהם, אבל יפתח זיו כבר מוביל את נהריה, חואקין שוכמן הוא המנהיג של גלבוע/גליל שמנצחת שוב ושוב קבוצות צמרת, ואפילו דני אבדיה מנצל הרכב חסר של מכבי תא לדקות משחק בכלל לא רעות בטורנירי הכנה. כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. בעונה החולפת הוביל את הפועל גלבוע/גליל לגמר הפלייאוף, שם הפסידה הקבוצה למכבי תא (2:1). מה אנחנו יודעים על יפתח זיו. ג'ייק כהן 20, ג'קי קארמייקל 16 (11 ריב'), דניאל יואינג 13, פרסטון נואלס 11, יפתח זיו וצ'ייס סיימון 9, אדם אריאל 6 ובן אלטיט 3. הגארד רשם 12.3 נקודות למשחק בעונה הסדירה. עד כמה פופולרי חיפוש : הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. ❤ !כבוד וגאווה מברכים את קפטן הקבוצה נתנאל ארצי ואת הרכז שלנו יפתח זיו שחקני נבחרת ישראל שהמריאו… • подпишитесь на него/нее, что просмотреть 784 публикаций. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר. מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער.

מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער. ביפתח ניתן למצוא מגוון שירותים קהילתיים וביניהם: גלבוע/גליל ניצחה 95:104 את הפועל אילת אחרי הארכה ועלתה למקום השני. משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: הרכז (1.91,25) היה שותף לעונה החיובית שעברה הקבוצה הצפונית, עמה הוא העפיל לפיינל פור והפסיד למכבי תל אביב בחצי הגמר.

הפועל גלבוע/גליל האתר הרשמי | צפו: מצעד המהלכים של פלייאוף ...
הפועל גלבוע/גליל האתר הרשמי | צפו: מצעד המהלכים של פלייאוף ... from basket.co.il
גלבוע/גליל מעלה הילוך לקראת החזרה למגרשים. גמר גביע המדינה לנערות ב'. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה. ❤ !כבוד וגאווה מברכים את קפטן הקבוצה נתנאל ארצי ואת הרכז שלנו יפתח זיו שחקני נבחרת ישראל שהמריאו… • подпишитесь на него/нее, что просмотреть 784 публикаций. מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון: יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. הרכז (24, 1.91) קלע 10.7 נקודות ומסר 4 אסיסטים למשחק בעונה האחרונה במדי עירוני נהריה, שבה אף שימש כקפטן. Basket.co.il/allstar בין המצביעים והמצביעים יחולקו עשרה כרטיסים זוגיים למשחק הכוכבים השנתי של ליגת ווינר סל.

מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער.

בעונה החולפת הוביל את הפועל גלבוע/גליל לגמר הפלייאוף, שם הפסידה הקבוצה למכבי תא (2:1). אני יודע שבקיץ ירושלים מאוד רצתה אותו והוא העדיף להישאר בגלבוע/גליל. משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: דן חילק אסיסטים, וויטי חגג בצבע ופישר וקוק צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 2:16 תוך שלוש דקות וחצי. הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: האדומים מירושלים כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והם מרוויחים לראשונה העונה את המקום הראשון באופן זמני. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה. אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה. לעומתם, הצפוניים ממשיכים להדרדר ונראה כי אריאל בית הלחמי לא. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה. ליאור ליובין רושם ניצחון שני בקאמבק שלו לגן נר, 88:95 על הפועל חולון לאחר הארכה. רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. גמר גביע המדינה לנערות ב'.

יפתח זיו גלבוע גליל שחקן המחזור מחזור 17. ❤ !כבוד וגאווה מברכים את קפטן הקבוצה נתנאל ארצי ואת הרכז שלנו יפתח זיו שחקני נבחרת ישראל שהמריאו… • подпишитесь на него/нее, что просмотреть 784 публикаций. רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. זיו (25, 1.91 מ') הוביל השנה את הפועל גלבוע/גליל לפיינל פור ראשון מאז 2011 ונבחר לשחקן המצטיין של ליגת הקורונה עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ומדד 17.7 בבית התחתון, 16.7 נקודות, 6.0 אסיסטים ומדד 20.7 ברבע גמר הפלייאוף, כולל שיא קריירה של 24 נקודות במשחק המכריע על העלייה לפיינל פור. הגארד האמריקאי טים קולמן(196, 25) חתם בגלבוע.

מכבי ראשון לציון הודחה מהליגה הבלקנית אחרי לגלבוע גליל ...
מכבי ראשון לציון הודחה מהליגה הבלקנית אחרי לגלבוע גליל ... from sport1images.maariv.co.il
יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל. הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות. קיבוץ יפתח הוקם בשנת 1948 על ידי חיילים משוחררים מחטיבת הפלמח ומשתייך למועצה האזורית גליל עליון. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. יפתח זיו היה אפקטיבי לא פחות עם 14 נקודות וחמש חטיפות. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה. זיו (25, 1.91 מ') הוביל השנה את הפועל גלבוע/גליל לפיינל פור ראשון מאז 2011 ונבחר לשחקן המצטיין של ליגת הקורונה עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ומדד 17.7 בבית התחתון, 16.7 נקודות, 6.0 אסיסטים ומדד 20.7 ברבע גמר הפלייאוף, כולל שיא קריירה של 24 נקודות במשחק המכריע על העלייה לפיינל פור.

מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער.

Basket.co.il/allstar בין המצביעים והמצביעים יחולקו עשרה כרטיסים זוגיים למשחק הכוכבים השנתי של ליגת ווינר סל. גמר גביע המדינה לנערות ב'. לעומתם, הצפוניים ממשיכים להדרדר ונראה כי אריאל בית הלחמי לא. ליאור ליובין רושם ניצחון שני בקאמבק שלו לגן נר, 88:95 על הפועל חולון לאחר הארכה. זיו (25, 1.91 מ') הוביל השנה את הפועל גלבוע/גליל לפיינל פור ראשון מאז 2011 ונבחר לשחקן המצטיין של ליגת הקורונה עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ומדד 17.7 בבית התחתון, 16.7 נקודות, 6.0 אסיסטים ומדד 20.7 ברבע גמר הפלייאוף, כולל שיא קריירה של 24 נקודות במשחק המכריע על העלייה לפיינל פור. מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה. גלבוע/גליל ניצחה 95:104 את הפועל אילת אחרי הארכה ועלתה למקום השני. אני מחכה להגיע לעמק, להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע. כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל. דן חילק אסיסטים, וויטי חגג בצבע ופישר וקוק צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 2:16 תוך שלוש דקות וחצי. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר.

במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפהנפרד עם ניצחון: יפתח זיו. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook